Thursday 22 March 2012

loVe , LoVe n lOvE..


assalamualaikum uollls =)
wallaweiii..nk post entry ckit mlm nie..mlm msih muda kn..so,posting2 ckit..hehe
ag pon ecop 1 klas batal..adoyaiiii..awl2 sem daa ad klas yg btal..niexsukenie..(bluwekkkk,dlm hati bkn main epy ag..hahaha)..credit to MRS IBM(bkn nme sbnr)coz mmbatalkn klas esop..nme sbnr MRS IBM tuu biarlaa rhsia ekk..hehe..emmm,entry kli nie nk share sal apew ekk..hurm ~..eah lupe plak kt ats daa tulis title..ngee~
sperti title di atas laa..kli nie sya nk share sal HATI..tudioooo..bkn main besaq ag title..hahaha..haaa,cmne ngan gmbr di atas??? cntik kn..hee

oke,back to my entry..emmm,what can i describe about love??????????
are u fall in love???? mengapa tuhan menganugerahkan sekeping hati kpda kita,sedangkan tuhan memberikan kta dua kaki untuk berjalan,dua tangan untuk memegang dan dua mata untuk melihat..mengapa hanya sekeping hati???? ini kerana tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..dan seseorang itu mungkinkah jodoh kita yang ditentukan oleh DIA..

sesungguhnya cinta itu mnyakitkan jika kita mencintai seseorang yang tidak mecintai kita kn..sperti kata lain cinta bertepuk sblh tangan laa..adoiiii..pedihhhh!!!!!!
xkan perigi nk cari timba plak kn..mmg x laa..tp sesetegah orang kata xsalah perigi cari timba..tp imposible untk sesorang prmpuan yg pmalu untk luahkn hsrat hatinya kn..alaaa,mcm sya laa..kuang3!!!
dan ungkapan cinta juga bukanlaa senang untuk seseorang prmpuan meluahkn tetapi cinta adalah anugrah ALLAH yg indah dan suci jika musia dpat menilai kesuciannya..

emmm,cinta juga akn datang dan pergi..kebhgiaan dlm prcintaan hnya laa smntra..hati mnusia bole brubah kn..biasa laa..hati org..siapa yang taw kalau x tuan empunya dri tuu sndri kn..yg nie for those yg xtaw dan xreti nk mnghrgai cinta..ape????ingt hati dan prsaan bole main2 kew..eahhh,teremotional plak..hahahah..hurm ~..brcnta mmg mudah..tp untuk dicintai oleh org yg kita cintai ituu susah skit laa kn..so,for girl cri laa psangan yg mncntai n syg kita..insyaAllah hbungan itu akn kekal..tp xtaw laa kn..kita hanya mampu untuk merancang..tp tuhan yg berhak mnentukan sglanya..

persahabatan yg terjlin sering brtukar mnjdi prmusuhan apabila cinta mnjdi pertruhan..nauzubillah kn..insyaAllah prshabatan akn kekal jika hbungan prshbtan ituu ikhls kerana ALLAH..amin..Apa agak2 nye kn plihan korang klau cinta dan pershbtan mnjdi truhan???? emmmm,sng fkir jew ayat nie "psangan hidup sng dcri gnti tp kwn baik sukar dicari "haaaa,lbh kurang cmtu laa..sya pon daa xingt pepatah ituu..hahahaha


jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita..

dulu pernah ade cinta..dulu pernah ade syang..namun kini tiada lagi prasaan seperti dulu..(cehhhh,ayt mcm ngah frust jew nie..tp yg psti xdew kaitn ngan sya pon ekk..hehehe)

emmm,oke laa dlu untuk entry kli ini..daa kering idea daa nie..hehe
okebaiiuolll..
wallaweiii ~
salam (*_*)







No comments:

Post a Comment